Изпращането, понякога е по скъпо от обявена в сайта цена , защото случва се че пратките са леки- тежки. Като за пример може да послужи По тегло излиза 0.5 кг но, дължината излиза 1.5 м, затова се взема габаритното тегло при превозвача.
Колко трае доставка на поръчаните части
Времето за доставка на поръчаните части се различава в зависимост по избора на превозвача. В зависимост от това дали е Полска Поща (7-14 работни дни), GLS Куриер (4 - 6 работни дни), UPS Куриер (4 - 6 работни дни), DPD Куриер (4 - 6 работни дни).
Как мога да платя поръчката
Можете да платите поръчката с куриера, при доставката (наложен платеж), чрез PayPala (плащане с карта) или с помощта на традиционен банков превод
Мога ли да се свържа със Вас/ Може ли да се свържем със вас
За съжаление нямаме гореща линя с български език. Можете обаче да се контактувате с нас ползвайки електронната поща magazin@transitcenter.bg . Нашите консултанти, ще ви отговорят подробно на Вашите въпроси.
Какво да правим, когато частта не пасва
Когато поръчаната част не пасва за вашата кола моля свържете със нашите консултанти и подпълнете формуляр за връщане, който се намира в регламента §9.1.
Как мога да добавя части към направената вече поръчка
Частите могат да се добавят чрез контакт с нашите консултанти - ако поръчката не е вече изпратена.
За съжаление нямаме гореща линя с български език. Ние провеждаме електронна кореспонденция с нашите клиенти на адрес magazn@transitcenter.bg
Къде е моята поръчка
Всяка поръчка може да бъде проследена на уеб сайта на превозвача на GLS, DPD, UPS или Poczta Polska. Номерът на товарителницата се доставя заедно с имейл, който информира за промяната на статуса на поръчката на Изпратени
Мога ли сам да взема частите
Разбира се, всяка поръчана стока може да се вземе лично в централата на Транзитния център, разположен в Pędzewo (Полша) на националния път номер 80 между Бидгошч и Торун. Link
Къде се намира Вашата фирма
Компанията Транзитен център се намира в района на Куявско-Поморско в Pędzewo (Полша) между Торун и Бидгошч. Pędzewo bd. 87-134 Zławieś Wielka. Link
Защо цената на доставката е по-висока от теглото на продукта
Общата цена на доставка зависи не само от теглото, но и от нейния размер. Ако предмета е над габаритен, цената за доставка е по скъпа
Кога ще получа поръчаните товари
Средното време за доставка на пратка чрез GLS е 4 - 6 работни дни, DPD (4 - 6 работни дни), UPS (4 - 6 работни дни). А пак средното време за доставка от Poczta Polska е 7 - 14 работни дни.
Възможно ли е да се плати при доставката
Разбира се, в случая с магазин в България има възможност за плащане със наложен платеж. За тази цел при поръчка изберете подходящата форма на изпращане (DPD Куриер)
Как мога да върна продукта
Когато искате да върнете поръчаните продукти моля свържете със нашите консултанти по емайл и подпълнете формуляр за връщане, който се намира в регламента §9.1 Всеки има право на 14 дневен срок за връщане на поръчаните продукти без да подава причина.
Мога ли да рекламирам продукт
Поръчаните продукти могат да бъдат рекламирани. Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с офиса за обслужване на клиенти и да попълните формуляра за жалби, съдържащ се в разпоредбите на §10.3
Кога ще бъде изпратена поръчката.
Поръчката ще бъде изпратена в същия ден, ако е била поставена преди 12:00 часа. Ако пакетът е голям или се нуждае от повече подготовка, както е в случая на превоз оси - времето за превоз, се удължава на един работен ден.
Как мога да вляза в сайта
Можете да влезете в нашия магазин по два начина - първият кликнете върху "Вход" в горния десен ъгъл и въведете данните си за вход. Вторият начин е да попълните данните по време на поръчката и да изберете опцията "Създаване на акаунт в онлайн магазина". Можете също да влезете чрез профила си във Facebook.
Дали продукта е наличен
Ако при продукта се вижда оранжев бутон с надпис „Добави към кошницата” това означава че продукта е наличен При липса на бутон, може да се запишем към списъка на очакващи за този продукт Когато продуктът е отново достъпен, ще получите информация по емайл за неговата наличност.
Може ли да анулирам поръчката
Разбира се, всяка поръчка може да бъде анулирана. Ако искате да анулирате поръчката си, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти по телефон или емайл
Може ли да пратите части към България
Разбира се, извършваме продажби за България и други европейски страни. Общо имаме 22 магазина в цялата Европа.
Мога ли да променя опцията за поръчката
Имате право да промените плащането за поръчката. За тази цел, моля, свържете се с нашите консултанти за обслужване на клиенти по електронната поща на адреса magazin@transitcenter.bg
Дали тази част ще пасва за моята кола
За да получите подробни информации по тема, дали дадена част ще пасва за вашата кола, моля свържете се с нашите консултанти за обслужване на клиенти Нашите консултанти, със сигурност ще ви дадат необходимите информации и ще направят