Your browser does not support JavaScript!


Въпроси и Отговори Transit Center

  • Защо изпращането е толкова скъпо (габарити)

    Изпращането, понякога е по скъпо от обявена в сайта цена , защото случва се че пратките са леки- тежки. Като за пример може да послужи По тегло излиза 0.5 кг но, дължината излиза 1.5 м, затова се взема габаритното тегло при превозвача.
  • Колко трае доставка на поръчаните части

    Времето за доставка на поръчаните части се различава в зависимост по избора на превозвача. В зависимост от това дали е Полска Поща (7-14 работни дни), GLS Куриер (4 - 6 работни дни), UPS Куриер (4 - 6 работни дни), DPD Куриер (4 - 6 работни дни).
  • Как мога да платя поръчката

    Можете да платите поръчката с куриера, при доставката (наложен платеж), чрез PayPala (плащане с карта) или с помощта на традиционен банков превод
  • Мога ли да се свържа със Вас/ Може ли да се свържем със вас

    За съжаление нямаме гореща линя с български език. Можете обаче да се контактувате с нас ползвайки електронната поща magazin@transitcenter.bg . Нашите консултанти, ще ви отговорят подробно на Вашите въпроси.
  • Какво да правим, когато частта не пасва

    Когато поръчаната част не пасва за вашата кола моля свържете със нашите консултанти и подпълнете формуляр за връщане, който се намира в регламента §9.1.
  • Как мога да добавя части към направената вече поръчка

    Частите могат да се добавят чрез контакт с нашите консултанти - ако поръчката не е вече изпратена.
  • Какви са разходите за доставка

    Подробни транспортни разходи за пратки до България можете да намерите под този адрес: https://www.transitcenter.bg/shipping.php
  • Можеш ли да дадеш своят телефонен номер

    За съжаление нямаме гореща линя с български език. Ние провеждаме електронна кореспонденция с нашите клиенти на адрес magazn@transitcenter.bg
  • Къде е моята поръчка

    Всяка поръчка може да бъде проследена на уеб сайта на превозвача на GLS, DPD, UPS или Poczta Polska. Номерът на товарителницата се доставя заедно с имейл, който информира за промяната на статуса на поръчката на Изпратени
  • Мога ли сам да взема частите

    Разбира се, всяка поръчана стока може да се вземе лично в централата на Транзитния център, разположен в Pędzewo (Полша) на националния път номер 80 между Бидгошч и Торун. Link
  • Къде се намира Вашата фирма

    Компанията Транзитен център се намира в района на Куявско-Поморско в Pędzewo (Полша) между Торун и Бидгошч. Pędzewo bd. 87-134 Zławieś Wielka.
    Link
  • Защо цената на доставката е по-висока от теглото на продукта

    Общата цена на доставка зависи не само от теглото, но и от нейния размер. Ако предмета е над габаритен, цената за доставка е по скъпа
  • Кога ще получа поръчаните товари

    Средното време за доставка на пратка чрез GLS е 4 - 6 работни дни, DPD (4 - 6 работни дни), UPS (4 - 6 работни дни). А пак средното време за доставка от Poczta Polska е 7 - 14 работни дни.
  • Възможно ли е да се плати при доставката

    Разбира се, в случая с магазин в България има възможност за плащане със наложен платеж. За тази цел при поръчка изберете подходящата форма на изпращане (DPD Куриер)
  • Как мога да върна продукта

    Когато искате да върнете поръчаните продукти моля свържете със нашите консултанти по емайл и подпълнете формуляр за връщане, който се намира в регламента §9.1 Всеки има право на 14 дневен срок за връщане на поръчаните продукти без да подава причина.
  • Мога ли да рекламирам продукт

    Поръчаните продукти могат да бъдат рекламирани. Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с офиса за обслужване на клиенти и да попълните формуляра за жалби, съдържащ се в разпоредбите на §10.3
  • Кога ще бъде изпратена поръчката.

    Поръчката ще бъде изпратена в същия ден, ако е била поставена преди 12:00 часа. Ако пакетът е голям или се нуждае от повече подготовка, както е в случая на превоз оси - времето за превоз, се удължава на един работен ден.
  • Как мога да вляза в сайта

    Можете да влезете в нашия магазин по два начина - първият кликнете върху "Вход" в горния десен ъгъл и въведете данните си за вход. Вторият начин е да попълните данните по време на поръчката и да изберете опцията "Създаване на акаунт в онлайн магазина". Можете също да влезете чрез профила си във Facebook.
  • Дали продукта е наличен

    Ако при продукта се вижда оранжев бутон с надпис „Добави към кошницата” това означава че продукта е наличен При липса на бутон, може да се запишем към списъка на очакващи за този продукт Когато продуктът е отново достъпен, ще получите информация по емайл за неговата наличност.
  • Може ли да анулирам поръчката

    Разбира се, всяка поръчка може да бъде анулирана. Ако искате да анулирате поръчката си, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти по телефон или емайл
  • Може ли да пратите части към България

    Разбира се, извършваме продажби за България и други европейски страни. Общо имаме 22 магазина в цялата Европа.
  • Мога ли да променя опцията за поръчката

    Имате право да промените плащането за поръчката. За тази цел, моля, свържете се с нашите консултанти за обслужване на клиенти по електронната поща на адреса magazin@transitcenter.bg
  • Дали тази част ще пасва за моята кола

    За да получите подробни информации по тема, дали дадена част ще пасва за вашата кола, моля свържете се с нашите консултанти за обслужване на клиенти Нашите консултанти, със сигурност ще ви дадат необходимите информации и ще направят
 
Въведете ключовата дума
Разширено търсене