Your browser does not support JavaScript!


Правилник

§1 Речник на понятията

1. Продавач - TRANSIT CENTER със седалище в Pędzewo, 87-134 Zławieś Wielka. NIP: 554-123-18-48, Regon: 091432757.
2. Магазин - интернет услуга, принадлежаща на Продавача, достъпна под домейн www.transitcenter.bg, чрез която Купувачът може да подава поръчки.
3. Купувач - всяко лице, което пуска поръчка в магазина (потребител или лице, което няма статут на потребител).
4. Потребител - купувач, който е физическо лице, което извършва правна сделка (договор за продажба чрез магазина), което не е пряко свързано с неговата търговска или професионална дейност (член 221 от Гражданския кодекс).
5. Потребител - човек, който е регистрирал и създал профил, като е попълнил формуляра за регистрация на www.transitcenter.bg, принадлежащ на магазина.
6. Профил - пространството в сървъра на магазина, предоставено на потребителя, на който потребителят публикува своите лични данни и на който се съхранява историята на поръчката на потребителя.
6. Профил - пространството в сървъра на магазина, предоставено на потребителя, на който потребителят публикува своите лични данни и на който се съхранява историята на поръчката на потребителя.
7. Лични данни - събрани като част от регистрационния формуляр, достъпен на www.transitcenter.bg информация за идентифицирано или подлежащо на идентификация физическо лице, обработена от магазина за правилното изпълнение на поръчките и за други оперативни и маркетингови цели.
8. Обработка, събиране и използване на лични данни за нуждите на Службата за лични данни в съответствие със Закона за защита на личните данни от 29 август 1997 г. (консолидиран текст: вестник на законите от 2016 г., т. 922).
9. Правилник - тези правила.
10. Стоки - движими вещи, налични за продажба в магазина, по-специално нови и употребявани автомобилни части.
11. Поръчка - декларация от купувача с цел директно сключване на договор за продажба от разстояние чрез магазина, като се посочват най-малко вида и номера на стоките.

§2 Общи разпоредби

1. Правилата определят правилата за сключване и изпълнение на договора за продажба на Стоки на интернет страницата на магазина.
2. За да направите поръчки в магазина, е необходимо да имате устройства, които позволяват достъп до интернет, електронна поща и браузър за уеб ресурси, който ви позволява да показвате уеб страници.
3. Предметът на продажбата е Стоките, представени от магазина към момента на поставяне на Поръчката.
4. Цените, показани до Стоките, са дадени в полски злоти (PLN) и включват ДДС. Цените на предлаганите в чужбина стоки са изразени в евро (EUR), лири (GBP), Forints (Ft), чешки корони (Kč), Lejach (lei), шведски крони, кронични крони и Kunach Кн).
5. Предложението на продавача в магазина е валидно в Полша и в Европейския съюз, освен ако не е резултат от описанието на даденото Добро. В специални случаи поръчките се обработват извън ЕС при отделни условия.
6. Продавачът има право да променя цените на Стоките, да влиза и оттегля Стоки, да отпуска отстъпки за определени Стоки и да провежда и отменя рекламни кампании в Магазин. Това обаче не ограничава по никакъв начин правата, придобити от Купувача; т.е. промените не важат за Поръчки, които са били направени от Купувача.
7. Тя забранява на лица, които използват Магазина (включително купувача), да публикуват незаконно съдържание в него (напр. В мненията за Стоките).
8. Всички логотипи на марката "FORD" са за информационни цели.
9. Всички съдържателни материали и графични елементи, поставени на този сайт, са собственост на Transit Center и са защитени с авторски права.

§3 Качество на стоките

1. Новите части, продавани от магазина, идват от текущото производство и имат пълна гаранция от производителя.
2. Частите, използвани за продажба от магазина, са проверени и са подходящи за по-нататъшна употреба. Състоянието на използваните части се съдържа в описанието на частта и съответства на действителното състояние на описаната част.
3. Снимки на предлаганите резервни части са от TRANSIT CENTER. Опитваме се да направим представените снимки точно отражение на външния вид на стоките.

§4 Подаване на поръчки
1. Продавачът позволява пускането на поръчки по следния начин:

a) чрез магазина - чрез попълване на интерактивен формуляр,
b) по телефона - като се свържете с нашата телефонна линия,
c) по електронна поща на следния адрес: magazin@transitcenter.bg.

2. За да направите поръчка през магазина, трябва: да добавите избрания продукт в кошницата и след това да следвате допълнителната информация, показана в уебсайта на магазина. Извършването на покупки в магазина е възможно за регистрирани потребители - със своя профил на сървъра, както и за клиенти, които правят поръчка без да регистрират и създават профил.
3. След поставянето на поръчката купувачът получава:

a) автоматично генерирана електронна поща - като потвърждение за подаване на поръчка с Продавача - заедно с всички съответни условия на поръчката (в случай на поръчка чрез уебсайта на магазина),
b) в рамките на един работен ден от подаването на Поръчката - информация, по електронна поща или по телефона, потвърждавайки приемането на Поръчката за изпълнение и сключване на Споразумението за продажба на стоки.

4. Ако купувачът установи несъответствие в информацията, изпратена от магазина, посочена в § 4, ал. 3 точки б) от Правилата, Продавачът поиска да се свърже по телефона с посочения в тази информация телефонен номер или да се свърже с него по електронната поща, за да коригира несъответствията.
5. Промяна на съдържанието на поръчката от купувача е възможно, докато продуктът все още не бъде изпратен. За тази цел, моля, свържете се с продавача по телефона или по електронната поща.

§5 Разходи за доставка
Разходите за доставка на Стоката (разходи за доставка) са покрити от Купувача. Доставката се извършва в Полша и в други държави, които са членки на Европейския съюз. Доставката се извършва по куриер, в съответствие с валидния ценоразпис - съставляваща неразделна част от Правилата (повече информация в раздела "пратка"). Чрез поставяне на поръчка и избор на начин на доставка купувачът приема разходите за доставка, включени в ценовата листа. Поръчките, разположени извън границата на ЕС, имат различни разходи за доставка, договорени поотделно със заинтересованите страни.

§6 Условия за плащане

Продавачът предлага следните начини на плащане:

a) Пари в ръцете на служител на куриерска компания (наложен платеж).
b) Предплащане на банкова сметка в Transit Center (авансово плащане)


Изпращането на COD се извършва само в избрани държави.
§7 Реализация на поръчки
1. Условието за изпълнение на поръчката, поставено от купувача чрез магазина, е да осигури при попълване на интерактивния формуляр лични и данни за контакт (позволяващи потвърждаване и потвърждение на поръчката). Заявката се счита за приета за изпълнение само ако формулярът за поръчка е попълнен правилно. Поставянето на поръчка изисква приемане на Правилника.
2. При неправилно или недостатъчно попълване на интерактивния формуляр, Продавачът ще положи всички усилия да се свърже с Купувача, за да потвърди приемането на Поръчката за изпълнение. Ако приемането на Поръчката за изпълнение не може да бъде потвърдено в рамките на 3 дни поради липсата на възможност за свързване с Купувача, предложението на Продавача относно поръчаната Стоки не е обвързващо.
3. По време на изпълнението на Поръчката Купувачът получава електронна поща с информация за промяната на статуса на поръчката.
4. Статус на завършване на поръчката - купувачът може да провери по всяко време на уебсайта на магазина. 5. Средната продължителност на поръчката е 1-3 работни дни с доставка. Този срок може да бъде удължен с още 3-4 работни дни, в случай че е необходимо стоките да се доставят от склада на производителя. Максималното време за доставка е до 30 дни. Поръчката за стоки с различна продължителност на доставка се изпраща след завършване на цялото, т.е. след изтичането на най-дългия период от дадените. В уведомлението по § 4, ал. 3 точки б) Регламенти, Купувачът получава подробна информация за датата на доставка на Стоките.
6. Продавачът осъществява доставката на Стоките чрез куриерска фирма.
7. Куриерските пратки се доставят от 9 до 17 часа.
8. Продавачът не може да определи или гарантира точното време на доставка на Стоките, за да определи времето за доставка, е необходимо да се свържете с куриера в деня на доставката и да предоставите номерата на товарителниците, които са включени в информацията по § 7, параграф. 3 от Правилника (за промяна на статута на поръчката).
9. В ситуация, в която куриерът не намира Купувача, той оставя информация за опита за доставка на Стоките под формата на съвет.
10. На първия ден след опита за доставка стоките се приемат от купувача в местния куриерски клон, откъдето можете да вземете стоките лично - адресът на клона на куриера и всички данни за доставката могат да бъдат намерени в разписката за доставка.
11. Ако продуктът не бъде качен от клона на куриера, на втория ден след уведомяването, куриерът прави друг опит да го достави.
12. Документът за продажба е разписка или по искане на купувача фактура по ДДС, която Купувачът получава по електронен път след 12 часа от момента на изпращане на поръчката до имейл адреса, който е предоставил при създаването на акаунт в магазина.
13. Продавачът си запазва правото, че някои стоки не са достъпни за доставки в чужбина, в който случай информацията може да се намери в описанието на дадена стока.
14. Ако Купувачът не успее да събере кутията, изпратена при доставката, Продавачът може да поиска от Купувача да изпълни договора за продажба с крайния срок и риска, че в случай на недействителност на изтичането му, той ще се оттегли от договора за продажба. След изтичането на крайния срок и липсата на реакция от страна на клиента Продавачът може да подаде на купувача декларация за отказ от договора за продажба. В този случай, договорът за продажба се счита за невалиден и Продавачът може да поиска обезщетение за неизпълнението на купувача.

§8 Проверка на пратката от купувача
Препоръчва се купувачът да провери парцела, като събере доставените от куриера стоки. В случай на повреда на пратката, Продавачът препоръчва да се направи доклад за щетите в присъствието на куриера и незабавно да се информира отдела за обслужване на клиенти на продавача. В случай на трудности при проверка на стоката или отказ да се изпрати доклад за щетите от куриера, Продавачът препоръчва да напишете личните данни на служителя на куриера (име, фамилия и телефонен номер) и незабавно да прехвърлите тази информация на отдела за обслужване на клиенти на продавача.

§9 Оттегляне от договора ("връщане" на Стоките)
1. Статутът на купувача с потребител може да се оттегли от договора за продажба на стоки, закупени от Продавача, без да посочи причини, като подаде съответна декларация писмено в 14-дневен срок от датата на освобождаване на Стоката (т.е. от датата на получаване на продукта от Потребителя). За да се спази този срок, достатъчно е да изпратите изявление преди изтичането му. Купувачът може да се възползва от формуляр за жалби в магазина.
2. Правото на отказ от договора не се предоставя на потребителя в следните случаи:
услуги с имоти, определени от потребителя в неговата поръчка или тясно свързани с него,
услуги, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или чийто предмет е бързо развален,
3. В случай на оттегляне потребителят е длъжен да върне стоките в непроменено състояние, освен ако не е необходима промяна в рамките на обичайното управление.
4. Потребителят е длъжен незабавно да върне стоката в не повече от 14 дни от датата на оттегляне от договора.
5. Потребителят, който се е отказал от договора, изпраща Доброто на Продавача за своя сметка; тази цена не се възстановява.
6. Цената, платена за продукта, заедно с разходите за доставка, направени от Потребителя при закупуването на Стоките, ще бъдат върнати от Продавача в рамките на 14 дни от датата на оттегляне от договора.
7. Купувачът, който не притежава статута на Потребител, няма право да се оттегли от договора по § 9, ал. 1 от Правилника. В лицето на такива купувачи правилата и датите на оттегляне от договора се уреждат от разпоредбите на Гражданския кодекс.
8. Клиентът носи отговорност за намаляването на стойността на артикула в резултат на използването му по начин, който надхвърля необходимото за установяване на характера, характеристиките и функционирането на артикула, освен ако предприемачът не е информирал потребителя за правото му да се оттегли от договора в съответствие с изискванията на чл. 12, ал. 1, т. 9 от Закона за правата на потребителите.
9. Правото на отказ от договор, сключен извън търговския обект или от разстояние, не е на разположение на потребителя по отношение, inter alia, на договори:

1) за предоставяне на услуги, ако предприемачът е извършил напълно услугата с изричното съгласие на потребителя, който е бил информиран преди началото на услугата, че след като предприемачът е изпълнил обезщетението, той ще загуби правото си да се оттегли от договора;
2) в който обектът на услугата е непредоставен предмет, произведен съгласно спецификацията на потребителя или служещ за задоволяване на неговите индивидуални нужди;

§10 Оплакване
1. Продавачът е отговорен на Купувача да бъде Потребител за несъответствие на Стоките с договора за продажба до степента, посочена в Закона за правата на потребителите от 30 май 2014 г. (журнал на законите от 2014 г., т. 827).
2. Жалби за несъответствие на Стоките с договора за продажба могат да бъдат подадени в писмена форма на адреса на Продавача (отдел "Жалба и интервенция") или по електронна поща на следния адрес: magazin@transitcenter.bg

2.1. В случая на потребители, оплакванията трябва да бъдат докладвани в рамките на 2 месеца от откриването на дефект, който намалява стойността или полезността на Стоките в резултат на целта в маркирания договор.
2.2. В случай на предприемачи гаранцията се задържа, ако Купувачът не е проверил Стоките в срок и по начин, приет с такива артикули и не е уведомил продавача незабавно за забелязания дефект и в случай, че дефектът стане известен едва по-късно - ако той не е уведомил продавача незабавно след откриване.

3. При подаване на жалба за несъответствие на Стоката с договора, Продавачът препоръчва да се посочат данните за контакт на купувача, точно описание на причините за жалбата и искания към Продавача, както и да се прикрепи документ за продажба или фотокопия от него. Препоръчваме ви да попълните формуляр за жалби.
4. Продавачът е отговорен пред купувача, който не е потребител съгласно разпоредбите на Гражданския кодекс по отношение на гаранцията.
5. Оплакване, направено от купувач, който не е потребител, без приложен документ за продажба, няма да бъде разгледан.
6. Продавачът признава жалбите в рамките на 14 дни от подаването или доставката им, ако е необходимо да се признае жалбата.
7. След подаване на жалба, Купувачът е длъжен по искане на Продавача, ако е длъжен да разгледа жалбата, да предостави Стоката на своя сметка на посочения от Продавача адрес. Разходите за доставка на рекламираните Стоки се връщат на Купувача, след като жалбата е разгледана. Купувачът може алтернативно да използва опцията за изпращане на рекламираните Стоки чрез куриер, изпратен от Продавача. За тази цел, моля, свържете се с отдел "Жалба и интервенция" на Продавача. Ако използвате опцията за изпращане на рекламираните Стоки чрез куриер, изпратен от Продавача, ако жалбата се счита за отрицателна, транспортните разходи са покрити от Купувача.
8. Продавачът издава фактура по ДДС за транспортната услуга, предоставена на Купувача.

§11 Гаранция
1. В случай на стоки, обхванати от гаранцията, тези права следва да се упражняват в съответствие с условията, посочени в гаранционния документ.
2. Правата на потребителя, произтичащи от жалбата, се оплакват от несъответствие на продукта с договора или правото на купувача, който не е потребител поради претендираната гаранция по гаранцията, не изключва, ограничава или спира правата на купувача, произтичащи от предоставената от гаранта гаранция - при условията, посочени в гаранционния документ.

§12 Защита на личните данни и личния живот
1. Потребителят може да даде съгласието си за обработката на личните му данни от Продавача в съответствие с условията на настоящия Правилник чрез избор на съответното поле в регистрационния формуляр или поръчка. Изразяването на съгласие за обработката на лични данни е доброволно.
2.Личните данни на потребителите се обработват от Продавача, като се използва сървърното пространство, предоставено от външна хостинг компания.
3. Продавачът е администратор на лични данни, който обработва личните данни на потребителите в съответствие със закона, и по-специално разпоредбите на Закона от 29 август 1997 г. за защита на личните данни (консолидиран текст: вестник на законите от 2016 г., т. 922) и Закона от 18 юли 2002 г. относно предоставянето на електронни услуги (сборник на Закон № 144, т. 1204, както е изменен).
4. Независимо от съгласието за обработване на лични данни от страна на Клиента Администраторът обработва лични данни до степента, необходима за установяване, оформяне на съдържанието на Споразумението, промяна, разрешаване и правилно изпълнение на поръчки, направени по електронен път, сключване на споразумения с Потребителя и с цел маркетинг на собствени услуги.
5. Администраторът има право да направи предварителното потвърждаване на съответствието на личните данни със съответните документи чрез изпращане, например чрез фотокопиране на документ, потвърждаващ самоличността, изпълнението на поръчките в магазина за клиенти. Подаването на фотокопие на документа е доброволно. Ако фотокопието на документа не е изпратено или повдига основателни съмнения, администраторът може да откаже да продаде наличните в магазина елементи или да изтрие потребителския профил.
6. Потребителят има право да инспектира Личните данни, които се обработват по всяко време, както и правото да ги коригира и правото да повдигат възражения в случаите, посочени в разпоредбите на закона, както и да поискат тяхното отстраняване.
7. Потребителят е длъжен да актуализира личните данни, предоставени в регистрационния формуляр, непосредствено след всяка промяна на тези Лични данни.
8. В случай на съмнения относно верността или своевременността на сметката, предоставена от Потребителя в регистрационната форма (също и в резултат на уведомление, направено от друг потребител), Администраторът (независимо от горните разпоредби) получава правото да предприеме следните действия:

8.1. обадете се на потребителя незабавно да изтрие фалшиви лични данни или да актуализира лични данни;
8.2. блокиране на достъпа на потребителя до избрани поръчки в магазина;
8.3. блокиране на профила, докато въпросът бъде решен;
8.4. безвъзвратно изтриване на Сметката.

9. Администраторът има право да разкрива лични данни само на упълномощени от приложимите закони. Администраторът не предоставя личните данни срещу закона на други субекти, по-специално на неразрешени лица.
10. В случай на лични данни, обработени от Администратора за цели, различни от тези, необходими за предоставяне на Услугите, Потребителят може да поиска от Доставчика на услуги да прекрати обработката на личните му данни.

§13 Заключителни разпоредби
1. По въпроси, които не са обхванати от регламентите, се прилагат разпоредбите на общоприложимото полско законодателство, включително по-специално разпоредбите на Гражданския кодекс, Законът от 30 май 2014 г. относно правата на потребителите.
2. Регламентите не изключват или ограничават каквито и да е права на Купувача да бъде Потребител, на когото има право съгласно задължителните разпоредби на закона. В случай на конфликт между разпоредбите на регламентите и задължителните законови разпоредби, предоставящи права на потребителите, тези разпоредби се отдават приоритетно.
3. Правилата са достъпни за всички купувачи в електронната версия на уеб сайта на магазина в раздела "Правила за покупки".
4. Продавачът си запазва правото да променя Правилата. Промяната на правилата влиза в сила на датата, посочена от Продавача, не по-кратка от 7 дни от момента, в който променените правила са на разположение на уебсайта на магазина. Поръчките, подадени от клиентите преди влизането в сила на измененията на регламентите, се изпълняват в съответствие със съществуващите разпоредби на Правилника. Потребителите ще бъдат информирани за промяната на техните разпоредби на техните имейл адреси.
5. Договорът за продажба на стоки чрез магазина е предмет на полското законодателство. С попълването на Поръчката и приемането на Правилата потребителят същевременно се съгласява с избора на полското законодателство, съответстващо на договора за продажба, сключен чрез магазина.


РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА (PDF)
Бързо търсене
 
Въведете ключовата дума
Разширено търсене