Your browser does not support JavaScript!


Правилник

§1 Речник на понятията

1. Продавач - TRANSIT CENTER Morzyńska-Wicik Monika със седалище в Pędzewo 21A, 87-134 Zławieś Wielka. NIP: 554-123-18-48, Regon: 091432757.
2. Магазин - интернет услуга, принадлежаща на Продавача, достъпна под домейн www.transitcenter.bg, чрез която Купувачът може да подава поръчки.
3. Купувач - всяко лице, което пуска поръчка в магазина (потребител или лице, което няма статут на потребител).
4. Потребител - купувач, който е физическо лице, което извършва правна сделка (договор за продажба чрез магазина), което не е пряко свързано с неговата търговска или професионална дейност (член 221 от Гражданския кодекс).
5. Потребител - човек, който е регистрирал и създал профил, като е попълнил формуляра за регистрация на www.transitcenter.bg, принадлежащ на магазина.
6. Профил - пространството в сървъра на магазина, предоставено на потребителя, на който потребителят публикува своите лични данни и на който се съхранява историята на поръчката на потребителя.
6. Профил - пространството в сървъра на магазина, предоставено на потребителя, на който потребителят публикува своите лични данни и на който се съхранява историята на поръчката на потребителя.
7. Лични данни - събрани като част от регистрационния формуляр, достъпен на www.transitcenter.bg информация за идентифицирано или подлежащо на идентификация физическо лице, обработена от магазина за правилното изпълнение на поръчките и за други оперативни и маркетингови цели.
8. Обработка, събиране и използване на лични данни за нуждите на Службата за лични данни в съответствие със Закона за защита на личните данни от 29 август 1997 г. (консолидиран текст: вестник на законите от 2016 г., т. 922).
9. Правилник - тези правила.
10. Стоки - движими вещи, налични за продажба в магазина, по-специално нови и употребявани автомобилни части.
11. Поръчка - декларация от купувача с цел директно сключване на договор за продажба от разстояние чрез магазина, като се посочват най-малко вида и номера на стоките.
12. Информационен бюлетин - услуга, предоставяна безплатно по електронен път, чрез която Клиентът може да получава от Магазина по електронен път предварително потвърдени съобщения, свързани с Магазина, включително информация за оферти, промоции и нови продукти в Магазина.

§2 Общи разпоредби

1. Правилата определят правилата за сключване и изпълнение на договора за продажба на Стоки на интернет страницата на магазина.
2. За да направите поръчки в магазина, е необходимо да имате устройства, които позволяват достъп до интернет, електронна поща и браузър за уеб ресурси, който ви позволява да показвате уеб страници.
3. Предметът на продажбата е Стоките, представени от магазина към момента на поставяне на Поръчката.
4. Цените, показани до Стоките, са дадени в leva (BGN) и включват ДДС. Цените на предлаганите в чужбина стоки са изразени в евро (EUR), лири (GBP), Forints (Ft), чешки корони (Kč), Lejach (lei), шведски крони, кронични крони и Kunach Кн).
5. Предложението на продавача в магазина е валидно в Полша и в Европейския съюз, освен ако не е резултат от описанието на даденото Добро. В специални случаи поръчките се обработват извън ЕС при отделни условия.
6. Продавачът има право да променя цените на Стоките, да влиза и оттегля Стоки, да отпуска отстъпки за определени Стоки и да провежда и отменя рекламни кампании в Магазин. Това обаче не ограничава по никакъв начин правата, придобити от Купувача; т.е. промените не важат за Поръчки, които са били направени от Купувача.
7. Тя забранява на лица, които използват Магазина (включително купувача), да публикуват незаконно съдържание в него (напр. В мненията за Стоките).
8. Всички логотипи на марката "FORD" са за информационни цели.
9. Всички съдържателни материали и графични елементи, поставени на този сайт, са собственост на Transit Center и са защитени с авторски права.

§3 Качество на стоките

1. Новите части, продавани от магазина, идват от текущото производство и имат пълна гаранция от производителя.
2. Частите, използвани за продажба от магазина, са проверени и са подходящи за по-нататъшна употреба. Състоянието на използваните части се съдържа в описанието на частта и съответства на действителното състояние на описаната част.
3. Снимки на предлаганите резервни части са от TRANSIT CENTER. Опитваме се да направим представените снимки точно отражение на външния вид на стоките.

§4 Подаване на поръчки
1. Продавачът позволява пускането на поръчки по следния начин:

a) чрез магазина - чрез попълване на интерактивен формуляр,
b) по телефона - номер за връзка: +48 56 678 02 01,
c) по електронна поща на следния адрес: magazin@transitcenter.bg.

2. За да направите поръчка през магазина, трябва: да добавите избрания продукт в кошницата и след това да следвате допълнителната информация, показана в уебсайта на магазина. Извършването на покупки в магазина е възможно за регистрирани потребители - със своя профил на сървъра, както и за клиенти, които правят поръчка без да регистрират и създават профил.
3. След поставянето на поръчката купувачът получава:

a) автоматично генерирана електронна поща - като потвърждение за подаване на поръчка с Продавача - заедно с всички съответни условия на поръчката (в случай на поръчка чрез уебсайта на магазина),
b) в рамките на един работен ден от подаването на Поръчката - информация, по електронна поща или по телефона, потвърждавайки приемането на Поръчката за изпълнение и сключване на Споразумението за продажба на стоки.

4. Ако купувачът установи несъответствие в информацията, изпратена от магазина, посочена в § 4, ал. 3 точки б) от Правилата, Продавачът поиска да се свърже по телефона с посочения в тази информация телефонен номер или да се свърже с него по електронната поща, за да коригира несъответствията.
5. Промяна на съдържанието на поръчката от купувача е възможно, докато продуктът все още не бъде изпратен. За тази цел, моля, свържете се с продавача по телефона или по електронната поща.

§5 Разходи за доставка
Разходите за доставка на Стоката (разходи за доставка) са покрити от Купувача. Доставката се извършва в Полша и в други държави, които са членки на Европейския съюз. Доставката се извършва по куриер, в съответствие с валидния ценоразпис - съставляваща неразделна част от Правилата (повече информация в раздела "пратка"). Чрез поставяне на поръчка и избор на начин на доставка купувачът приема разходите за доставка, включени в ценовата листа. Поръчките, разположени извън границата на ЕС, имат различни разходи за доставка, договорени поотделно със заинтересованите страни.

§6 Условия за плащане

Продавачът предлага следните начини на плащане:

a) Пари в ръцете на служител на куриерска компания (наложен платеж).
b) Предплащане на банкова сметка в Transit Center (авансово плащане)
c) Предварително плащане чрез услугата за бързо онлайн плащане PayPal (включени кредитни карти)


Изпращането на COD се извършва само в избрани държави.
§7 Реализация на поръчки
1. Условието за изпълнение на поръчката, поставено от купувача чрез магазина, е да осигури при попълване на интерактивния формуляр лични и данни за контакт (позволяващи потвърждаване и потвърждение на поръчката). Заявката се счита за приета за изпълнение само ако формулярът за поръчка е попълнен правилно. Поставянето на поръчка изисква приемане на Правилника.
2. При неправилно или недостатъчно попълване на интерактивния формуляр, Продавачът ще положи всички усилия да се свърже с Купувача, за да потвърди приемането на Поръчката за изпълнение. Ако приемането на Поръчката за изпълнение не може да бъде потвърдено в рамките на 3 дни поради липсата на възможност за свързване с Купувача, предложението на Продавача относно поръчаната Стоки не е обвързващо.
3. По време на изпълнението на Поръчката Купувачът получава електронна поща с информация за промяната на статуса на поръчката.
4. Статус на завършване на поръчката - купувачът може да провери по всяко време на уебсайта на магазина. 5. Средната продължителност на поръчката е 1-3 работни дни с доставка. Този срок може да бъде удължен с още 3-4 работни дни, в случай че е необходимо стоките да се доставят от склада на производителя. Максималното време за доставка е до 30 дни. Поръчката за стоки с различна продължителност на доставка се изпраща след завършване на цялото, т.е. след изтичането на най-дългия период от дадените. В уведомлението по § 4, ал. 3 точки б) Регламенти, Купувачът получава подробна информация за датата на доставка на Стоките.
6. Продавачът осъществява доставката на Стоките чрез куриерска фирма.
7. Куриерските пратки се доставят от 9 до 17 часа.
8. Продавачът не може да определи или гарантира точното време на доставка на Стоките, за да определи времето за доставка, е необходимо да се свържете с куриера в деня на доставката и да предоставите номерата на товарителниците, които са включени в информацията по § 7, параграф. 3 от Правилника (за промяна на статута на поръчката).
9. В ситуация, в която куриерът не намира Купувача, той оставя информация за опита за доставка на Стоките под формата на съвет.
10. На първия ден след опита за доставка стоките се приемат от купувача в местния куриерски клон, откъдето можете да вземете стоките лично - адресът на клона на куриера и всички данни за доставката могат да бъдат намерени в разписката за доставка.
11. Ако продуктът не бъде качен от клона на куриера, на втория ден след уведомяването, куриерът прави друг опит да го достави.
12. Документът за продажба е разписка или по искане на купувача фактура по ДДС, която Купувачът получава по електронен път след 12 часа от момента на изпращане на поръчката до имейл адреса, който е предоставил при създаването на акаунт в магазина.
13. Продавачът си запазва правото, че някои стоки не са достъпни за доставки в чужбина, в който случай информацията може да се намери в описанието на дадена стока.
14. Ако Купувачът не успее да събере кутията, изпратена при доставката, Продавачът може да поиска от Купувача да изпълни договора за продажба с крайния срок и риска, че в случай на недействителност на изтичането му, той ще се оттегли от договора за продажба. След изтичането на крайния срок и липсата на реакция от страна на клиента Продавачът може да подаде на купувача декларация за отказ от договора за продажба. В този случай, договорът за продажба се счита за невалиден и Продавачът може да поиска обезщетение за неизпълнението на купувача.

§8 Проверка на пратката от купувача
Препоръчва се купувачът да провери парцела, като събере доставените от куриера стоки. В случай на повреда на пратката, Продавачът препоръчва да се направи доклад за щетите в присъствието на куриера и незабавно да се информира отдела за обслужване на клиенти на продавача. В случай на трудности при проверка на стоката или отказ да се изпрати доклад за щетите от куриера, Продавачът препоръчва да напишете личните данни на служителя на куриера (име, фамилия и телефонен номер) и незабавно да прехвърлите тази информация на отдела за обслужване на клиенти на продавача.

§9 Оттегляне от договора ("връщане" на Стоките)
1. Статутът на купувача с потребител може да се оттегли от договора за продажба на стоки, закупени от Продавача, без да посочи причини, като подаде съответна декларация писмено в 14-дневен срок от датата на освобождаване на Стоката (т.е. от датата на получаване на продукта от Потребителя). За да се спази този срок, достатъчно е да изпратите изявление преди изтичането му. Купувачът може да се възползва от формуляр за жалби в магазина.
2. Правото на отказ от договора не се предоставя на потребителя в следните случаи:
услуги с имоти, определени от потребителя в неговата поръчка или тясно свързани с него,
услуги, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или чийто предмет е бързо развален,
3. В случай на оттегляне потребителят е длъжен да върне стоките в непроменено състояние, освен ако не е необходима промяна в рамките на обичайното управление.
4. Потребителят е длъжен незабавно да върне стоката в не повече от 14 дни от датата на оттегляне от договора.
5. Потребителят, който се е отказал от договора, изпраща Доброто на Продавача за своя сметка; тази цена не се възстановява.
6. Цената, платена за продукта, заедно с разходите за доставка, направени от Потребителя при закупуването на Стоките, ще бъдат върнати от Продавача в рамките на 14 дни от датата на оттегляне от договора.
7. Купувачът, който не притежава статута на Потребител, няма право да се оттегли от договора по § 9, ал. 1 от Правилника. В лицето на такива купувачи правилата и датите на оттегляне от договора се уреждат от разпоредбите на Гражданския кодекс.
8. Клиентът носи отговорност за намаляването на стойността на артикула в резултат на използването му по начин, който надхвърля необходимото за установяване на характера, характеристиките и функционирането на артикула, освен ако предприемачът не е информирал потребителя за правото му да се оттегли от договора в съответствие с изискванията на чл. 12, ал. 1, т. 9 от Закона за правата на потребителите.
9. Правото на отказ от договор, сключен извън търговския обект или от разстояние, не е на разположение на потребителя по отношение, inter alia, на договори:

1) за предоставяне на услуги, ако предприемачът е извършил напълно услугата с изричното съгласие на потребителя, който е бил информиран преди началото на услугата, че след като предприемачът е изпълнил обезщетението, той ще загуби правото си да се оттегли от договора;
2) в който обектът на услугата е непредоставен предмет, произведен съгласно спецификацията на потребителя или служещ за задоволяване на неговите индивидуални нужди;

§10 Оплакване
1. Продавачът е отговорен на Купувача да бъде Потребител за несъответствие на Стоките с договора за продажба до степента, посочена в Закона за правата на потребителите от 30 май 2014 г. (журнал на законите от 2014 г., т. 827).
2. Жалби за несъответствие на Стоките с договора за продажба могат да бъдат подадени в писмена форма на адреса на Продавача (отдел "Жалба и интервенция") или по електронна поща на следния адрес: magazin@transitcenter.bg

2.1 Рекламации следва да се подават в срок от 6 години от откриването на дефекта, който намалява стойността или полезността на Стоките за целта, посочена в договора.
2.2 В случай на предприемачи, които не са потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите, правата по гаранцията се губят, ако Купувачът, който е предприемач, не е прегледал Стоката в обичайното за такъв вид стока време и по обичайния начин и не е уведомил незабавно Продавача за забелязания дефект, а в случай, че дефектът е станал видим едва по-късно - ако не е уведомил Продавача незабавно след откриването му.

3. При подаване на жалба за несъответствие на Стоката с договора, Продавачът препоръчва да се посочат данните за контакт на купувача, точно описание на причините за жалбата и искания към Продавача, както и да се прикрепи документ за продажба или фотокопия от него. Препоръчваме ви да попълните формуляр за жалби.
4. Продавачът отговаря пред Купувач, който не е Потребител, на основание разпоредбите на Гражданския кодекс (предприемач) в рамките на гаранцията, а пред Купувач, който е Потребител, отговаря на основание разпоредбите на Закона за защита на потребителите в рамките на потребителската гаранция.
5. Оплакване, направено от купувач, който не е потребител, без приложен документ за продажба, няма да бъде разгледан.
6. Продавачът е длъжен да признае рекламацията в 14-дневен срок от предявяването й или от доставката на Стоките, ако това е необходимо за признаване на рекламацията. Ако Продавачът не отговори в този срок, рекламацията се признава автоматично.
7. Разходите за доставка на стоките, предмет на рекламация, се заплащат от Клиента, който е длъжен да организира транспортирането на пратката чрез пощенска или куриерска фирма. Ако рекламацията е успешна, разходите за транспорт на рекламирания продукт се възстановяват на Клиента.
8. Продавачът издава фактура по ДДС за транспортната услуга, предоставена на Купувача.
9. Продавачът не носи отговорност за неправилен монтаж на стоките.
10. Продавачът допуска възможността за разглеждане на рекламацията от разстояние въз основа на предоставения снимков или видеоматериал, без да е необходимо стоката да се изпраща обратно в магазина на Транзитния център. Всеки такъв случай следва да бъде потвърден от Продавача или от отдела за рекламации.

§11 Гаранция
1. В случай на стоки, обхванати от гаранцията, тези права следва да се упражняват в съответствие с условията, посочени в гаранционния документ.
2. Правата на потребителя, произтичащи от жалбата, се оплакват от несъответствие на продукта с договора или правото на купувача, който не е потребител поради претендираната гаранция по гаранцията, не изключва, ограничава или спира правата на купувача, произтичащи от предоставената от гаранта гаранция - при условията, посочени в гаранционния документ.
3. Срокът на годност на Стоките може да бъде намерен върху Стоките или върху кашона, в който се продават Стоките. В противен случай се счита, че минималният срок на годност е 2 години.

§12 Защита на личните данни и личния живот
1. Потребителят може да даде съгласието си за обработката на личните му данни от Продавача в съответствие с условията на настоящия Правилник чрез избор на съответното поле в регистрационния формуляр или поръчка. Изразяването на съгласие за обработката на лични данни е доброволно.
2.Личните данни на потребителите се обработват от Продавача, като се използва сървърното пространство, предоставено от външна хостинг компания.
3. Продавачът е администратор на лични данни, който обработва личните данни на потребителите в съответствие със закона, и по-специално разпоредбите на Закона от 29 август 1997 г. за защита на личните данни (консолидиран текст: вестник на законите от 2016 г., т. 922) и Закона от 18 юли 2002 г. относно предоставянето на електронни услуги (сборник на Закон № 144, т. 1204, както е изменен).
4. Независимо от съгласието за обработване на лични данни от страна на Клиента Администраторът обработва лични данни до степента, необходима за установяване, оформяне на съдържанието на Споразумението, промяна, разрешаване и правилно изпълнение на поръчки, направени по електронен път, сключване на споразумения с Потребителя и с цел маркетинг на собствени услуги.
5. Администраторът има право да направи предварителното потвърждаване на съответствието на личните данни със съответните документи чрез изпращане, например чрез фотокопиране на документ, потвърждаващ самоличността, изпълнението на поръчките в магазина за клиенти. Подаването на фотокопие на документа е доброволно. Ако фотокопието на документа не е изпратено или повдига основателни съмнения, администраторът може да откаже да продаде наличните в магазина елементи или да изтрие потребителския профил.
6. Потребителят има право да инспектира Личните данни, които се обработват по всяко време, както и правото да ги коригира и правото да повдигат възражения в случаите, посочени в разпоредбите на закона, както и да поискат тяхното отстраняване.
7. Потребителят е длъжен да актуализира личните данни, предоставени в регистрационния формуляр, непосредствено след всяка промяна на тези Лични данни.
8. В случай на съмнения относно верността или своевременността на сметката, предоставена от Потребителя в регистрационната форма (също и в резултат на уведомление, направено от друг потребител), Администраторът (независимо от горните разпоредби) получава правото да предприеме следните действия:

8.1. обадете се на потребителя незабавно да изтрие фалшиви лични данни или да актуализира лични данни;
8.2. блокиране на достъпа на потребителя до избрани поръчки в магазина;
8.3. блокиране на профила, докато въпросът бъде решен;
8.4. безвъзвратно изтриване на Сметката.

9. Администраторът има право да разкрива лични данни само на упълномощени от приложимите закони. Администраторът не предоставя личните данни срещу закона на други субекти, по-специално на неразрешени лица.
10. В случай на лични данни, обработени от Администратора за цели, различни от тези, необходими за предоставяне на Услугите, Потребителят може да поиска от Доставчика на услуги да прекрати обработката на личните му данни.
11. Целта на обработката на лични данни от страна на Transit Center е да се реализира поръчката, направена в онлайн магазина. Данните не се предоставят на външни лица без разрешение.
12. Пълната политика за поверителност по отношение на обработката и съхранението на лични данни от Transit Center е достъпна на адрес: https://www.transitcenter.bg/privacy_policy.php

§13 Функционалност на магазина
1. Продуктите, предлагани на уебсайта на Transit Center, се представят въз основа на специални функционалности, позволяващи избор на правила за сортиране.
2. Функционалностите, използвани в услугата Transit Center, позволяват:
- позициониране и сортиране на продуктите в зависимост от класа на качество на частите,
- позициониране и сортиране на продукти, съответстващи на фразите, въведени в търсачката за продукти,
- позициониране и сортиране на продукти, съответстващи на конкретен производител на превозни средства.
3. Препоръчаните продукти в горните позиции на списъците с продукти, обозначени като ,,предложени", се основават на съответното съответствие с категорията на продукта и качеството на частта.
4. По подразбиране продуктите, предлагащи най-добро съотношение цена-качество, се популяризират и маркират като ,,премиум резервни части" в магазина на Transit Center.
5. Продуктите в магазина са разделени по отношение на качеството на: оригинални части, части за оригинално оборудване, първокласни резервни части, резервни части за подмяна, използвани части.
6. Продуктовите страници съдържат реална информация за броя на продадените бройки от даден продукт.

§14 Прегледи на продукти
1. Транзитният център предоставя непреки услуги по смисъла на ЗДУ (т.е. Регламент (ЕС) 2022/2065 на Европейския парламент и на Съвета от 19 октомври 2022 г. относно единния пазар на цифрови услуги и за изменение на Директива 2000/31/ЕО, известен също като Закон за цифровите услуги). Услугите са насочени към получатели на територията на Европейския съюз и Великобритания включват:
(а) добавяне на мнения за Продукти
2. Мненията за продукти, представени в магазина, са доброволни и идват от реални клиенти, които са закупили продукта. 3. Отзивите подлежат на модериране.
4. Отзиви за продукти не могат да бъдат публикувани, ако отговарят на поне един от следните критерии: отзивът е извън темата; отзивът съдържа реклама; отзивът е издаден от конкурент и е налице конфликт на интереси; отзивът съдържа нецензурни изрази или други термини, които обикновено се считат за обидни; отзивът представя лични данни; отзивът засяга процеса на доставка или други въпроси извън контрола на Продавача.
5. Транзитният център не идентифицира и не проверява предварително незаконно съдържание в отзивите, по-специално не използва автоматизирани методи за такава идентификация или проверка.

§15 Правила за отговорност
1. Транзитният център може да блокира или изтрие профила на Клиента в ситуация, в която е налице нарушение на правилата за сигурност или нарушение на Регламента, като например: използване на ботове, регистриращи профилите, предоставяне на Транзитния център на невярна информация относно поръчката, подаване на поръчки със задължение за плащане, без да се изпълни това задължение.
2. Клиентът ще бъде информиран за решението за изтриване или блокиране на неговия/нейния профил в магазина на Transit Center.
3. Клиентът, който не е съгласен с решението за блокиране или изтриване на профила му, има право да подаде жалба на съответния електронен адрес на онлайн магазина.

§16 Бюлетин
1. Клиентът може доброволно да използва услугата Бюлетин.
2. За да се използва услугата Бюлетин, е необходимо да имате устройство с уеб браузър в последна версия, поддържащ JavaScript и бисквитки, с достъп до интернет и активен имейл акаунт.
3. Имейлите, изпращани в рамките на тази услуга, ще бъдат изпращани на имейл адреса, предоставен от Клиента при регистрацията за Бюлетина.
4. Съобщенията, изпращани в рамките на Бюлетина, ще включват информация за възможността за отписване от него, както и връзка за отписване.
5. Клиентът може да се откаже от абонамента за Бюлетина, без да посочва причина или да поема каквито и да било разходи, по всяко време, като използва опцията, посочена в точка 4, или като изпрати съобщение на имейл адреса на Магазина: info@transitcenter.uk.
6. Оплаквания във връзка с Бюлетина трябва да се съобщават на Доставчика на услуги на имейл адрес: info@transitcenter.uk

§17 Заключителни разпоредби
1. По въпроси, които не са обхванати от регламентите, се прилагат разпоредбите на общоприложимото полско законодателство, включително по-специално разпоредбите на Гражданския кодекс, Законът от 30 май 2014 г. относно правата на потребителите.
2. Регламентите не изключват или ограничават каквито и да е права на Купувача да бъде Потребител, на когото има право съгласно задължителните разпоредби на закона. В случай на конфликт между разпоредбите на регламентите и задължителните законови разпоредби, предоставящи права на потребителите, тези разпоредби се отдават приоритетно.
3. Правилата са достъпни за всички купувачи в електронната версия на уеб сайта на магазина в раздела "Правила за покупки".
4. Продавачът си запазва правото да променя Правилата. Промяната на правилата влиза в сила на датата, посочена от Продавача, не по-кратка от 7 дни от момента, в който променените правила са на разположение на уебсайта на магазина. Поръчките, подадени от клиентите преди влизането в сила на измененията на регламентите, се изпълняват в съответствие със съществуващите разпоредби на Правилника. Потребителите ще бъдат информирани за промяната на техните разпоредби на техните имейл адреси.
5. Договорът за продажба на стоки чрез магазина е предмет на полското законодателство. С попълването на Поръчката и приемането на Правилата потребителят същевременно се съгласява с избора на полското законодателство, съответстващо на договора за продажба, сключен чрез магазина.
6. Всички спорове, произтичащи от Договорите за продажба между Магазина и Потребителите, ще бъдат решавани на първо място чрез преговори с цел уреждане на спора по взаимно съгласие, като се вземе предвид Законът за извънсъдебно решаване на потребителски спорове. Въпреки това, ако това не е възможно или би било неудовлетворително за някоя от страните, споровете ще бъдат разрешавани от компетентния общ съд.
7. Клиентът, който е потребител, има право да използва и извънсъдебни средства за разрешаване на спорове, по-специално като след приключване на процедурата по подаване на жалба подаде искане за медиация или искане за разглеждане на случая от арбитражен съд.
8. Клиентът, който е потребител по смисъла на нормативната уредба, с цел разрешаване на спора по взаимно съгласие, може да подаде жалба чрез онлайн платформата ODR (Online Dispute Resolution), достъпна на адрес: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА (PDF)
 
Въведете ключовата дума
Разширено търсене
Transit Center in Europe